Eflaki Alpagu

Eflaki Alpagu
@Eflaki
"Başkasından nefret eden bir insan hiçbir zaman yalnız değildir.Nefret ettiği insan her zaman onun yanındadır."
Reklam
"(...)Onun içinde gürültü var.Bense sessizliği yemişim sanki.(...)"
"Hepsi anımsayacaktı; ama herkes bekleyişi kadar büyüktü.Biri olabilecek olanı beklediği kadar büyüktü.Oysa imkansızı bekleyen herkesten büyüktü.Hepsi anımsayacaktı;ama herkes mücadele ettiği şeyin büyüklüğü kadar büyüktü."
Kimileri düşer yalnızlığa, kimileri yükselir.
Şiir
Yemeye bir dilim ekmek bulamayanlar, savaş için süslenip de gelmişlerdi.
Reklam