📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ah kendimi göremediğim yerler, beni nerede, ne vakit görülür edecek, meraktayım. Coşkuyla ÖlmekŞule Gürbüz
Şöyle bir enine boyuna düşününce aynı kapıya çıkıyor sanırım bu ikisi.
Ara ara kendimi sorguladığım -son zamanlarda sık sık- hatta eleştirdiğim konu. Yapmak istediklerimizin önünde tek engel kendimiziz. Öyleyse harekete geç ~ iyi geceler
"Bitirdim ben...
Koydum lavtamı kenara.
Mor üçgüller arasında
Gölgeler asılı durdukça
Şakımak da sona erdi, şarkılar da.
Bitirdim ben...
Koydum lavtamı kenara.
Eskiden bülbüller gibi erken,
Çiy düşmüş çalılarda öterken,
Kestim artık sesimi.
Yorgun bir ketenkuşuyum şimdi.
Dudağımdaki ezgiler bitti,
Öttüğüm zamanlar geçip gitti.
Bitirdim ben.
Koydum lavtamı kenara."