Emine

En büyük acının kendininki olduğunu düşünüyorsun. Dünyadan haberi olmayan bütün gerizekalılar gibi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdiye dek düşünmediyseniz Bakmayın içinde ne var, Küçük bir kitaptır yaşamak Elinde tutmaya yarar.
İnsan hayatından memnun olmayınca mazisini âdeta inkâr ediyor.
İstanbul vefasız bir sevgiliye benzer.
Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?