Erdal ÖZAYDIN

Erdal ÖZAYDIN
@Engineer47
》Bahr isen de katre-i nâçiz göster kendini (Şeyhulislam Yahya) 》Okumak; bakış açımızı zenginleştirir, Beyni de düşünce kütüphanesi yapar. (E.ÖZAYDIN)
TÜKENİYORUZ Ayrı ayrı yerlerde örttük acılarımızı. Hiç sevmemiş gibi, Yüzümüze çarpıp kapattık kapıları. Her gün biraz daha tükeniyoruz.. Oysa dibimizdeydi. Yüreğimizde, Gözlerimizdeydi. O bitmez tükenmez kavgaları İçimizden atamadık... Bir adımdı belki mutluluk Yakalayamadık... Senden sonra Sokak çocuğunun gözlerini giyindi yüreğim. İçinden kayıp düşen yıldızları tutmadı. Saçlarına sızan ışığı görmedi. Enginlere açılan rüzgarları yoktu...
Şiir
Erdal ÖZAYDIN
Kaleminize yüreğinize sağlık 👍👍
Reklam
Neden hep iyiler gider bu dünyadan? :(
“Ne kadar kısa yaşıyoruz,ne kadar uzun ölüyoruz.” demişti bugün hayata gözlerini yuman Ferit ağabey.🥹Beni derinden etkileyen bir kalemi olmuştu ve hayatıma dokunmuştu satırları.Hayatın cilvesi mi dünyanın kanunu mudur bu be.Bir saat önce çocukluğumun en güzel zamanlarını geçirdiğim onun bana verdiği destekle ve değerle her zaman el üstünde tutulmanın hoşnutluğunu yaşadığım canım dedemin vefat haberini aldım ve bir insanın boğazı ne kadar düğümlenir,ruhuna nasıl bir balyoz ile vurulmuş gibi hisseder onu yaşadım ve derin bir üzüntü içindeyim ah.İnanamıyorum inanmak istemiyorum senin ile artık sohbet edemeyeceğime be dedem.Şimdi gelip toprağına mı sarılacağım ben.Senin acılarla yoğrulmuş o güzel ve kocaman kalbin demek ki bu kadar dayandı.Ben senden hep razıydım,Rabbimde senden razı olsun inşAllah.Çok çok üzgünüm.Keşke sevdiklerimiz hiç gitmese keşke.🥹Sizden tek bir ricada bulunacağım dostlarım dedem için bir Fatiha okumanız.Şimdiden herkesten Allah razı olsun…
İnsanlar ve Duygular
Erdal ÖZAYDIN
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşaallah.. dua ile 🤲🤲
Reklam