Cebimizde fazladan biraz nakit bile olsa onu kendisine düzgün bir kıyafet almaya zor ikna ediyorum. Onun derdi, parasız olduğumuz konusunda kendimizi sürekli doldurmamız gerektiği düşüncesinden kurtulamaması. Ona kalırsa bir vazife bilinciyle kendimizi sefalet havasına sokmalıyız. Oysa ben öyle degilim. Paraya bakışım daha çok proleterlerinkine benzer. Hayat yaşamak içindir ve eğer haftaya bizi düşkünler yurduna göndereceklerse, eh, haftaya kadar neler olur neler.