“Bana dünyanın hakikaten suratına tükürülmeye bile değmez olduğunu ve bu dünyada suratına tükürülmeyecek bir tek, ama bir tek insan bile bulunmadığını sağlam bir şekilde ispat ettin.”
Sevgimi, ilgimi, aralıksız olarak kendinden itip uzaklaştırması, benim en iyi niyetli çabalarımı görmezlikten gelip savsaklaması ve böylece etkinliklerini azaltması, -hatta bütünü ile yok etmesi, bunlar yetmez mi?