Fatmaa

Fatmaa
@Fatma_yy
Sen, beni asla, asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından gecerceısne yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına, üstüme, basan hep ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen,kimsin ki benim için?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
'' Fakat her şey geçer, her şey unutulur, kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur. ''
Odamda tek başıma olmayı diledim;kitaplarımla baş başa, insanlardan uzakta...
Beni teselli edecekler ve bir takım sözcükler söyleyecekler, sözcükler, sözcükler; fakat ne yardımı dokunabilir ki sözcüklerin bana?