"Çabamızı aynı kararlılıkla sürdürdüğümüz takdirde 80'li yılların ortasında, ekonomimizin Güney Kore'ninki ile kıyaslanabilecek bir düzeye ulaşacağına inanıyordum."
---Sizden de, ruhunuzdan da bıktım. Söyler misiniz, bu kentte yaşayan insan ya da okuyucu niçin kitap ciltletmeyecekmiş?
Çünkü kitap okumak ve kitabı ciltletmek, insanın gelişme çizgisinde birbirinden ayrı iki büyük evredir. İnsan yavaş yavaş kitap okumayı öğrenir, bu kuşkusuz yüzyıllar sürer, ama okuduğu kitaba hiç özen göstermez, onu değer siz 1şey olarak görür. Kitap ciltletmekse kitaba saygının belirtisidir, yalnızca kitap okumayı sevmenin değil, kitap okumayı 1uğraş kabul etmenin belirtisidir. Rusya henüz bu evreye gelmedi. Avrupa'da uzun zamandır kitaplar ciltletiliyor...
Sayfa 729 - çok aradım fakat bulamadım ilk basım şuan basımı olmayan çok kalietli kitaplar elimde mevcut ama okurken dağılıyor neyazikki oyuzden ciltletmeyi çok istemiştim daha fazla dağılmasın diye fakat bulamadım:(((·Kitabı okudu
Taş ve Gölge masal gibiydi, okurken zaman su gibi aktı . Farkli karakterler, farklı hayatlar ve hikayeler , farklı coğrafyalar ve hepsinin birbirine bağlanması harikaydı. En etkilendiğim kısımlar ise kimsesiz Avdo' nun herşeyi Elif 'e kavuşma özlemi, ona kavuşmayı beklemesi ve kendini arayan yedi isimli askerin kendi sırrını çözmeye calismasi, kim olduğunu aramasiydi.