Florasan Gúl

Florasan Gúl
@Florasangul
Güzel zamanlar geçireceğiz... musmutlu zamanlar...

Florasan Gúl

, bir kitap okudu
9/10
·544 syf.··
Beğendi
·
2020 4. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.8/10 · 123,5bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Çalıkuşu”
9/10
·544 syf.··
Beğendi
·
2020 4. kitabı
Uzun zamandır yoktum. Ben sanırım en çok bu mecrada rahat edebiliyorum. Burda kendimi en iyi şekilde anlatabiliyorum. Neyse... Çalıkuşu Namını çok duyduğum bir kitaptı. Her öğretmenimin severek tavsiye ettiği herkesin ömründe illaki okuması gereken kitaplardan dediği bir kitaptı çalıkuşu. Cidden de okumalı herkes. Çok çok tavsiye ediyorum. Aslında çalıkuşuna karşı tek ön yargım kalın oluşuydu. Yani kalın olması bir mesele değildi mesele ya biteremezsem korkusuydu. Ki bu kesinlikle olmadı. Su gibi aktı gitti derler ya aynen öyle oldu su gibi altı gitti. Hayatın içindendi. Ne eksik ne fazla tam yerli yerinceydi. Hani olur ya bir diziye başlarsınız bir sonraki bölümü için bir hafta beklersiniz işte bende aynen bu heycanla okuyup bitirmiştim kitabımı. Önerim Kitabı en boş vaktinizde sakince okuyun. Ama kesinlikle okuyun. Liseli arkadaşlarıma sesleniyorum. Eğer hocanız bu kitaptan sınav yapacak olursa sakin internetteki özetlerine bakayım demeyin kitabı ciddi ciddi okuyun bir şey kaybetmeyeceksiniz inanın.
Edebiyat
ÇalıkuşuReşat Nuri Güntekin · İnkılâp Kitabevi · 2019123,5bin okunma
8/10
·207 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
Eveeeet sömestirımın ikinci kitabı da bitti aslında yine bir sabahattin Ali kitabı okuyordum sonrasında bu kitabı aldım ve ilk hevesle hemen başladım. Mustafa kutlunun daha önce uzun hikayeyi okumuştum. O da aynı şekilde güzel bir hikaye kitabıydı diyebilirim. Yani olayın örgüsü baya iyiydi. Bu kitabında aynı şekilde karakterleri yazarın üslubu baya iyiydi. Sadece sonu beklediğim gibi bitmedi. Yani aslında sonu biraz muallakta kalmış da yazar bitsede gitsek tavrını takınmış gibiydi. Bilmiyorum ama öyle geldi şahsen ama sonuna kadar akıp giden sıkılmadan okuduğum bir kitap oldu. İçeriğinden çok ufak bahsedip kaçıcam. Baş karakterimiz Nur ve Sinan her ikiside güzel karakterlere sahip iki insan ve buluştukları yani ilk karşılaştıkları yer ise bir cami kitaba başlarken böyle bir ilk bölüm beklemiyordum şahsen yazar ilk başta olayın ortasından girip sonrasında baştan başlamış gibiydi yani ben öyle algıladım. Nur dine meraklı bir mimar. Aklındaki sorulara cevap bulmak için çok şeyh arıyor çok şehir geziyor bursa konya gibi sonunda asıl olanı karamanda buluyor diyebilirim. Kitabı önerir miyim? Eveeeet sadece sonu dediğim gibi biraz muallakta o kadar okumanızı tavsiye ederim. Güzel gecelerr...
NurMustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 20144,923 okunma

Florasan Gúl

, bir kitap okudu
8/10
·207 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
Mustafa Kutlu
8.5/10 · 4.923 okunma

Florasan Gúl

, şu anda okuyor
6/10
·272 syf.·
Beğendi
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,2bin okunma