HELİN

HELİN
@ForeverSmile
Dum spiro spero..⏳
''...Geleceğim demedim, bekliyor mudur?...''
Sayfa 11
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Çok sevmek de, özlemek de hep olsun... Ama en çok sevmek Allah için olsun..."
Sayfa 122 - Yakamoz
Gitgide alışıyorum sana.... Hiçbir alışkanlık bu kadar güzel olamaz... Ellerin ellerimden uzaksa nasıl güçsüzüm bilemezsin... Yanımda olduğun zamanlar; Sigara dumanı gibi ciğerlerime doluyor, Alkol gibi damarlarıma yayılıyorsun... Durmadan başım dönüyor verdiğin hazdan... Alışkanlıklar daima korkutur beni... Düşün ki ben yaşamaya bile alışkın değilim... Kendimi kendime alıştıramadım yıllardır... Fakat şimdi sana alışıyorum... Alıştıkça özlemim artıyor, daha yoğunlaşıyor. Yalnız içimde garip bir korku var. Sana alışmaktan değil seni kendime alıştırmaktan korkuyorum... Bir gün sana şimdi verdiklerimden daha güzelini Daha değerlisini verememekten korkuyorum... Bir gün ansızın ölmekten ve seni, bana olan alışkanlığınla Yapayalnız bırakmaktan korkuyorum... Oysaki her zaman ve günün her saatinde Yanında olmalıyım senin... Bana alışmış olmaktan Pişmanlık duyacağın bir dakikan bile olmamalı... Bütün zamanlarını zamanlarımla karıştırıp Emsalsiz bir zaman bileşiminde yaşatmalıyım seni... Uykularda bile aynı rüyayı görmeliyiz. Her şeyin ve her zevkin yarısı senin olmalı, yarısı benim... Bana alış demeyeceğim... Nasıl olsa alışacaksın bir gün... Şimdi çirkinliğimde güzellikler bulan gözlerin, O zaman en güzeli görecek bende! Alışkanlığınla, Sevginle yepyeni bir ben yaratacaksın benden! İlk defa sevilmenin ürpertileri içindeyim inan. Sevgimle
Everest Yayınları
Edip Cansever
Kimsenin öldüğü yok, yaşadığı da. Herkes biraz var o kadar..
Edip Cansever
Unutulmuş bir güzellikten başlıyor Çirkinliğin..