Sessizliğin Safhası...

Sessizliğin Safhası...
@Geceninin
𝑬𝒏 𝒖𝒛𝒖𝒏 𝒚𝒐𝒍𝒅𝒖𝒓 𝒊𝒏𝒔𝒂𝒏ı𝒏 𝒊ç𝒊...
Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu...
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Nasıl anlatsam bilemedim. Bin sene heyecanla beklediğin bir şey sonunda gelmiş de gerek kalmamış gibi.
1000Kitap
"Hayat, canlılara öncelik tanırdı. Ölenlerin görüntüleri, sesleri, kokuları, anıları, izleri ağır ağır silinir giderdi. Acı ama galiba başka yolu da yoktu. İnsan pek de vefalı bir varlık değildi. Önemli olan ölenleri tümüyle unutmamak, ruhlarından bir parçayı benliğinize katarak, onların gönlünüzde yaşadığına kendinizi ikna etmekti."
1000Kitap
*Yeryüzünde beni sorguya çekmeyen, bana acı vermeyen bir insan kalmış mıydı hala gerçekten?*
1000Kitap
*Demek istiyordu ki: "Evet ne olur? Orada seninle beraber ağlayacak birini bulurdun. Sen mutlu değil misin, kardeşim? Bak, senin mutlu olmadığını düşündükçe benim ta şuramdan, ciğerimin tam ortasından bir acı şeyin akışını hissetmiyor musun? O küçük odada senin bütün derin sırlarını içine almaya yetecek kadar geniş bir yer bulurdun. Neden gizli ağlıyorsun? Mademki senin ağlanacak şeyin var, niçin beraber ağlamayalım? Evet, ne olur, ara sıra kalbinin üzerinde bir ağır yük hissedip de onu atmaya muhtaç olduğun zamanlar odama uğrasan ne olur?"*
1000Kitap