📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" İnsanları yalan söylerken dinlemeyi severim.olmak istediklerini ama asla olamadıkları kişi'yi anlatırlar."
"Ne çok delikanlı vardır burada bilseniz laf atarlar. O zaman dünyada en kötü şey kadın yaratılmakmış gibi gelir."
"Görürsünüz adam olmayacak bu çocuk." derdi konuşmazdım , sevinirdim. babam adamsa ben olmayacaktım.
Kitap, kentli bir adamın 4 mevsimini anlatıyor. Kahramanımız kendince gerçek aşkı aradığını sanan, aslında bence kendini bile bulamamış bir adam. Kendine ismiyle bile hitap edemiyor. çünkü o herşeye karşı, küçükken ailesinin içinde yaşadığı travma peşini bırakmamış sürekli takıntılı kalmış, içinden çıkamamış. Hal böyle olunca ne aradığını kendi de bilmiyor. Tam bulduğunu sandığında kaybediyor. Zaten hepimizin hayatı da biraz böyle değil mi?
Kahramanımız dünyayı döndüren tek şeyin sevgi olduğuna inananlardan. Önce kendimizi sonra tüm dünyayı sevebilmek. 28 yaşlarında içerisinde hizmetçilerin olduğu evde çocukluğunun geçtiği söylenen kumar düşkünü bir babaya sahip olan karakter c.' nin hayatına anlam verecek değeri arama çabası romanda anlatılmaktadır.
Aylak adamı okurken açıkçası ilk başlarda biraz zorlandım kitap nereye gidiyor neler oluyor ama kış bölümü bittikten sonra kitabın diline, anlatım şekline biraz daha alıştım. Dikkat çektiği entelektüel sorunları daha iyi anlayıp, günümüzde de bu sorunların var olduğunun farkına vardım.
. Yusuf AtılganAylak Adam