Gulhat guler

Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
ÇEKİLİŞ/AÇIKLANDI
Herkese merhabalar aranızdan 3 kişiye kitap hediye etmek istiyorum. Bu kez sectigim kitaplar altıni en çok çizdigim ve herkesin okumasini istediklerimden olsun istedim. Çekiliş için aşağıda ismi geçen kitaplardan seçtiğiniz bir tanesini yoruma yazmanız yeterlidir. Sonucu ayın 15 inde açıklarım. İyi şanslar diliyorum.. Dirilt Kalbini Bakara Suresi Sohbetleri 1 Bakara Suresi Sohbetleri 2 Bakara Suresi Sohbetleri 3 İnsan Olmak İnsanın Anlam Arayışı Kur'an'ın Kalbine Yolculuk Elmalılı Hamdi Yazır ile Kur'an Sohbetleri Dil Belâsı Ene 'Sus Ey Nefsim' Not: Bunlar kendimce herkes tarafından okunmasını istediğim kitaplar sizin de illa okunmalı dediğiniz veya okumak istediğiniz başka bir kitap varsa onu da listeden sayabiliriz:) Kazanan arkadaşları tebrik ediyroum. İletişim, adres bilgilerinizi özelden atmaniz rica olunur. @Birokuyucuisteee @ Gülhiz @ I SUN
Çekiliş
Gulhat guler
İnsan olmak
Herkese selamün aleyküm, Aranızdan bir kişiye aşağıdaki kitap setlerinden birini hediye etmek istiyorum. Yorumda seti belirtmeniz kâfidir, hayırlısı olsun herkes için. Açıklanma Tarihi: 01.11.2025 1)bkmkitap.com/imam-gazali-set... 2)#k:392791& Mayınlı Arazide Gece Yürüyüşü 3)Sır ve Hikmet İncileri & Hazret-i Mevlana'nın Gönül Deryasında 4)Kayıp Coğrafyanın İzinde & Sondan Bir 5)Veda Hutbesi & Îsâgûcî 6)Kış Bahçesi & Delirmeler Sarayı 7)Siyonizm ve Kudüs & Giyotin 8)Mostar Dergisi - Sayı 239 (Ocak 2025) & Bizim Mahalle
1000Kitap
Gulhat guler
Aleykümselam 1. Set imam gazali
Gerçekten bunun için mi yalnızsın?
Nerde "ben hak üzereyim , o yüzden yalnızım " diyen biriyle karşılaşırsanız , dikkat edin bu söyleminin ardında ne kadar geçimsizlik, asosyallik, insani iletişimi becerememe ve dahi sorun çözememe -kısaca topluma karışamama- yatıyor... Elbette hak üzere olmak bizi yalnızlaştırabilir çürük bir toplumda , ama kusurlarımıza da İslami kılıf buluyor muyuz bir nefsimize dönüp bakalım. Bir soralım nefsimize, hiç mi iyi insan yok bu yeryüzünde? Etrafındaki herkes mi sıkıntılı? Bir tek sen misin doğru olan? Çuvaldız sen müminsin diye hep karşıya mı batacak? Bu mudur İslam bu mudur iman? Yaptığının ne kadarı tevhid ne kadarı asosyallik psikopatlık ne kadarı kibir ve hor görme... Çünkü şeytan bir mümine heryerden yaklaşır diyor İslam , sağdan da soldan da yukardan da aşağıdan da.... Bir de bakmışsın ki kendini bir yerden sonra cennetlik ve hemen hemen herkesi cehennemlik görmeye başlamışsın. Bu yüzden insanların söylemlerine aldanmayın kardeşlerim. İlk başlarda hayranlıkla izlediğiniz insanları biraz yakından tanıyınca içlerinde büyüttükleri dünyada yapayalnız mutsuz ama sürekli başkalarının suçlu ve aşağılık olduğu, ve zaten dünya hayatının tırnak içinde mümine zından olduğu , bu yüzden de etrafındakilerin de bu zındanın zebanileri olduğunu vehmedip yaşadıklarına şahit olursunuz. Rabbim bizleri nefsini sürekli kınayıp duran, cemaatin toplumun içinde olup da onların ezalarına Allah rızası için tahammül eden, herşeye rağmen dimdik imanıyla sarsılmaz olan, ruhban değil sosyal , kibirli değil tevazu hoşgörülü müminlerden eylesin. Amin
Hayata Dair
Gulhat guler
Ne yazık ki çevremizde bu tiplemeler de mevcut kendini imanı konuda doymuş görüp cevresini de İslam adı altında farklı kisvelere sokup güya tevhidi yaşamaya çalışıyor. Bı dönüp kendi eksikliklerini de bir görse