Dreamer

Dreamer
@Gul_canim
Pencereden bakmayı öğreteceğim sana.
Hayat boyu aradığımızdır belki...

✰ Yıldız ✰

@yildiztozuuu
·
Sığındığımız yer miydi yuva? Gittiğimiz mi, terk ettiğimiz mi, döndüğümüz mü yoksa?
Sayfa 238
Hayata Dair
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Oturdum kedilere ağlıyorum. Kazım Koyuncu söylüyor, kedileri düşünüp halime ağlıyorum. Şarkının promili de yüksek. Kedileri sahiplendirmişler. Oysa biz kışı bile planlamıştık. Havalar soğuyacaktı ve ben onları eve alacaktım kışın. Dostlarımı vermişler. Yine yapayalnız kaldım. Kimsesizliğimi onlarla unutmuştum ben. Anne ve üç yavru kedi. Hepsi gittiler. Kendimi denize atmak istiyorum. Keşke çıkıp gelseler. Olur ya. Kazım Koyuncu dinlesek beraber havuz kenarında. Gelip kadehimi devirseler çarpıp. Daha dün gece kapımda yavruları ile durdular, uyudular. Bir daha hiçbir canlıyı sevmemek mümkünse, onu istiyorum. music.youtube.com/watch?v=c6_5OFD...
"Esmer güzeli Neclâ'nın baktıkça "bayıldım" dediği gökyüzü İşte ben bunu mutlak yazmalıyım dedim Karanlıkta dünyayı bir bir hatırlamak Ben yeter dedikçe şehirlerin güzelleşmesi Bir anda kendi kendime bulduğum mutlu gerçek Bir kadın var beni onun iki eli iki gözü kurtarır yaşamamaktan..."
Sayfa 122
Bu cümlenin üzerine bir saat yıldızları izledim
"Her birimiz, yüzünü görmediğimiz, adını duymadığımız, birini çok severek doğuyoruz. O kim? Bilmiyoruz... Hayatlarımız O'nun hangisi olduğunu aramakla geçiyor. Belki aynı zaman diliminde bile yaşamıyoruz. Ama kimimiz de buluyor O'nu." Okur alıntısı: Bulanlara da selam olsun.
Sayfa 102
"Ne zaman sona ereceğini bildiğimiz acılar, acıtıcılığını yitirir, çünkü teselli kazanır. Belirsiz bitimler en kötüsüdür."
Sayfa 117