Ben inatçı falan değilim ve çalışmayı da seviyorum; yolculuk gerçi yorucu bir şey ama yolculuklar olmasaydı yaşayamazdım. İnsan belli bir anda çalışamayacak durumda olabilir; ama o insanın geçmişteki hizmetlerini anımsamak ve engel ortadan kalktıktan sonra hiç kuşkusuz daha büyük ve yoğun bir çaba göstereceğini düşünmek en uygun zaman da işte o andır.