KankaSenÖdeBenSanaAtarım

KankaSenÖdeBenSanaAtarım
@Hapsurup07
Hemşire
Kesinlikle
Duyguların dengeli bir şekilde değerlendirilmesi, kesinlikle bir kendine saygı-duyma işidir.''
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kişi istediğini yapabilir ama ne isteyeceğini isteyemez."
Bazen insanlar çok güzel oluyordu. Görünüşleriyle değil. söyledikleriyle de değil. Sadece varlıklarıyla.
Onun yolu bizden uzundu. Çünkü biz iyiliğe kötülükten gelmedik" "kusur benim imzamdır"
Herkes birikmiş bizi seyrediyor. Dağılın! Kukla oynatmıyoruz burada. Acı çekiyoruz."