Ben istiyorum kiii
Beyaz Leke - 2 gibi Yaralasar - 1 gibi Onsra gibi Dördüncü Kanat gibi Gökçen gibi gibii bir kitaba başlayayım. Neler olacak diye başından kalkmadan sabaha kadar okuyayım. Tüm duyguları yaşatsın sürükleyip götürsün istiyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vaveyla 1 - Sönmüş Aldebaran wattpadde okuyordum nerde kaldığımı hatırlamıyorum.
İhtilal 1 - Zelzele aynı şekilde kaldığım bölüm hangi kitapda bilmiyorum
Ateşpare 1 sona yaklaşmıştım ama artık saçma gelmeye başladı wattpadde bıraktım
Hawthorne Mirası 3. Kitabın çevirisini bekliyordum
Dördüncü Kanat devam serisinin yazılmasını bekliyordum
Saka ve Sanrı wattpadde severek okurken yarım bıraktığım bir seri daha nerde kaldım hiç hatırlamıyorum
Bir Rüya İçin Ağıt okudum ama 2. Kitabı ablam baştan sona anlattığı için okuyamadım🤦♀️
Siyam 1 - Kış Güneşi en son abisi ortaya çıkmıştı hatırladığım. O da yarım kaldı.
17 Numara - Katliam saçma geldi bile isteye bıraktım
Bronz bir wattpad kurbanı daha
Maça Kızı 8 finale çok az kaldığını düşündüğüm bir yerde bıraktım 8 kitap boyunca bi adamdan kurtulamayınca bayılma evresine gelmiştim çünküüüüğğ
Bülbül Kapanı I yeni başlamıştım o da yarım kaldı