Agırî

Kürtlere hakaret edenlere karşı din kardeşliğiniz koruyun
Kürtler insani vicdani ahlaki siyasi dini haklarını talep ve ifade edince bütün Kürtleri terörist sempatizanı olarak damgalayan ve buna dayanarak araştırmadan dinlemeden düşünüp akletmeden vicdansızca empati kurmadan Kürtleri aşağılayanlar siz nasıl Allah'a hesap vereceksiniz ahirete iman etmediniz mi hâlâ cehennem niçin yaratıldı? Eğer Kürtlerin çoğu vatana ihtanet ediyorsa Allahin laneti onların üzerine olsun yok siz ırkçılık yapıp hepsine iftira ve çamur atıyorsaniz Allah'ın meleklerin laneti sizin üzerinize olsun. kaldıki vatan insanın doğduğu yerdir niye doğduğu yere ihanet etsin ki Kürtler doğduğu yerleri seviyor her düşmana karşı bazı Kürtler ABD İsrail'e çalışıyor sizin bazı Batı sevici Kemalistler gibi. Ayrıca ihanet senden bildiğin kimselerin sana yamuk yapmasıdır siz ne zaman Kürtlerin hepsini kendinizden bildiniz ki ne zman onları Kürt olarak tanıdınız bizim kardeşimiz dediniz ki hukuki yasa olarak buna rağmen ihanet etmiş olsun onca haksızlık yasak zulüm dışlanma görmüş Kürtler buna rağmen çoğunluk yine devletin yanında hep . Mesela Kürtler Osmanlı yıkılırken yine devlet kurmuyor çoğunluk hilafet ve şeriat var diye Türk kardeşlerimize silah doğrultamayiz demişler kalmış vatanı savunmuşlar. Osmanlı da ki adaleti Kürtler e hakki getiriniz ki bütün İslam alemi bir olsun huzur barış beraberlik sağlansin. Ordu'da devlet için savasan gece gündüz bu vatan için mücadele eden politikacı Kürtler var tabi size göre onlar Kürt kökenli Türkler 🙂 onların hakkına girmeyin bu vatan için şehit olan Kürtlere saygniz olsun bari. Yani dolayısıyla Kürtler vatanıni seviyor beni tanımadan benim üzerimden n müslüman Kürtleri hain diye itham ettiğiniz için onca şeyi yazdım. Elhamdülillah müslüman demekle müslüman olunmaz şeriat ister misn ? Şeriat Kur'an dir neden şeriatı
Kurdî
Axel elcova isimli okura yanıt verildi
Agırî
İyiliğin kötülüğün ırkı milleti olmaz bazı milletlerde diğerine göre biraz fazla olabilir kötü insan ama bunu hepsini bağlamaz suç şahsidir topluma mal edilmesi adalete terstir. Bugün Türklerin çoğu laiklik ile Kur'an'ı terk etmiş batılılaşmis durumda gelenek kültür vs unutulmuş İslam'dan uzaklaşmış durumda bunu bilerek yaptılar Osmanlıyı bölenler Türkler eskisi gibi olmasın diye bütün değerlerinds. Uzaklaştırıldi Kürtler ve Türkler arasında en büyük kin ce nefreti Yahudiler oluşturdu milliyetçililik akımı ile. Sanıyorlar ki en iyi insan en vatansever en savaşçı insan milliyetçi insandır alakası yok. İyi insan İslam'a göre ahlakı en. Güzel olandır. Güzel ahlak yok bir örnek vereyim bir köy düşünün hepsi Türk olsun veya Kürt olsun bu köyde herkes birbirine sövuyor birbirini çekemiyor hased ediyor birbirini kandırıyor birbirinin malına göz dikiyor çalıyor birbirinin karısına kızına bakıyor yeri gelince birbirinin toprağina göz dikiyor yeri gelince gücü ve şartlar nispetinde devletin kamunun malını çalışıyor daha fazla para kazanmak için. Düşün ki o köyde içki kumar zina giybet dedi kodu haset kin nefret düşmanlık sahtekarlık yaygın birbirilerine bu kadar kötülük yapan bir topluluk dışarıya karşı başka bir topluluğa karşı sırf benlik kibir aidiyet çokluk ile övünme duygusu ile birbirini seven sayan değer veren menfi sahte milliyetçilik tanınmak ne işe yarar ne kadar evrensel olarak değerli olur ne kadar samimi ve adil olur . Böyle bir milliyetçilik mantıklı faydalı veya Allah CC katında değerli olur mu hiç? Nice milliyetçiyim diyen devletin malını çaldı, rüşvet yedi, toplumun huzurunu kaçırdı insanları birbriine düşürdü farkında olsun olmasın. Şuan ki Kürtlere karşı tavırları da milliyetçilik duygusu yüzündendir. Neden mi çünkü onlara göre milliyetçi oldun mu en iyi vatansever sen olursun vatansever göründün mu bununla övündün mu ne halt yersen ye görmezden gelinir. Milliyetçilik günümüzde putlaşmış halde insanlar bir topluma olan aidiyetini üstün, kutsal, bir meziyet olarak gördüğü an ırkçılıkda kabilecelikde aşiretcilik de cemaatcilik de soyculuk dincilk mezhepçilik gibi zararli fikirleri de meydana getirir . Çünkü hepsi aynı damardan beslenir. Bir şeye ait olmak fani ise ve buna rağmen zarar doğuruyorsa o şey yanlıştır. Milliyetçilik duygusu adalet kardeşlik muhabbet dostluk dindaşlik bağlarını koparır rekabeti hasedi kin ve nefreti körükler dolayısıyla hak hukuk adalet anlayışını zedeler. İslâm adaleti din kardeşliğini sevgiyi saygıyı insana hizmeti iyiliği emreder. Bu güzel hasletlere zarar veren herşeyi de yasaklar. Milliyetçilik empati duygusunu yok eder. İslam'da şöyle bir ilke vardır kendin için istediğini veya istemediğini din kardeşin için de istemedikçe gerçek anlamda mümin olmuş olamazsın. Peygamberimiz milliyetçi olsaydı kabilesi milleti aşireti ile amcası ile savaşmazdı. Peygamberimiz milliyetçi olsaydı kavminin şerefi için savaşmayı ve bunun için cihad edene cehennemdedir demezdi . İslam'da din milliyetçiliği vardır bu nefse ağır gelir çünkü Allah CC razı olur ama nefsin hoşuna giden kavim milliyetçiliğidir. Milliyetçilik kibre kendini beğenmeye övünmeye üstünlük taslamaya sebeb olur bu ise insanı tembelleştirir ve insanın hatalarını kusurlarının görmesine engel olur kişi kendisini kusursuz mükemmel görmeye başkalarını kusurlu kendinden adağı görmeye başlar ve insani hakları sadece kendisine ister buda cimriliktir . Ama İslam'da namazda dahi otururken bütün müminlere hem bu dünyada hemde ahirette dua etmeyi ister bizden Rabbimiz. Milliyetçilere baktığında sadece şöyle dua ettiklerini görürsun Tanrı Türk'ü korusun Tanrı Türk'e yar olsun vs vs sormak lazım ya o Türk dediğin bazı kimseler kâfir ise Tanrının otoritesini kabul etmiyorsa bu boş bir dua olmaz mı? Allah müminlerin dostudur müminler de birbirinin dostudue diyor Kur'an da ama insanlar Kur'an'ı bırakmış kendi sapkın ideolojilerle birbirlerine zulüm ediyorlar. Ölen başkalarından oldu mu vur gitsin gebersin ama kendi milletinden oldu mu olmaz yapamazlar derler. Kimse de demez ki Kur'an fitne adam öldürmekten daha şiddetli daha kötüdur . Şuan Kürtlerle Türkler arasında bir fitne var fitneye kapılıyorlar her iki taraftan birçok kişi müminlerin torunları sapmış birbirine düşman kesilmiş kimse bunu görmüyor düzeltmek için çabalamiyor .
Reklam
Sonsöz ile kitabı noktalıyorum :))
“Acilen beyinleri heba eden ezber eğitimi yok edilmelidir. Acilen müfredatın ciddiyetle sil baştan elden geçirilmesi, âdeta işe yaramaz otların, çalılıkların temizlenmesi gibi öğrencilere nefes aldırılması şarttır. Beyni ‘tıka basa’ ezberler yerine aktif düşünmeyi geliştirecek, insiyatif kullanmaya özendirecek ödevler verilmesi gerekir.”
Sayfa 199·Kitabı okudu
Alıntı
Agırî
Evet ama ezbersizde hiçbirsey bilemez düşünemezsin tamamen ezerbci olmak doğrudan değil dmeek istiyor ezber de şart fikir üretmekde
feminist veya maskülist yada ilgi meraklısı değilim
bu ne cüret gerçekten engellediğim halde yazmaya devam edebilmekte bir premium özelliği falanmı sizin gibi önce beğeni atıp sonra laf atanlardan sıkıldım cidden ya kim oluyorsunuz da bana böyle laflar edebiliyorsunuz bu hem uygulama yöneticilerine hemde o kişiye bir uyarı niteliğinde paylaştığım bişey beni rahatsız edip üstüne bide hakaret niteliğinde sözler eden birine sessiz mi kalsaydım? mesaj kutumuz açık diye illede hakarete mi uğramak zorundayız? orada burada iletimi alıntılayıp dedikodu edercesine de arkamdan konuşmayın gelin konuşacaksanız burdan konuşun iletime dair bana mesajla tacizde bulunanlarıda burada bağlantı ile paylaşacağım :) r2.1k-cdn.com/sig/size:256/pl...
1000Kitap
Miyesser isimli okura yanıt verildi
Agırî
Güzel bir nasihat her türlü rahatsizlik istemiyorsan yollarını engelleyebiliriz en iyiside kapalı tutmak