Bizim erkeklerin çoğu her birleşmeyi aşk sanır. Bazıları kendine bakacak beceriden yoksun olduklarından evlenirler, bazıları da hizmetçi tutamadıklarından.
Neden böyle aptalım ben? Madem başkaları aptal ve ben onların aptal olduklarını kesin olarak biliyorum, öyleyse neden onlardan daha akıllı olmak istemiyorum?
Egemen sınıfın isteği gücü sürdürmektir ve bunun tek yolu kadınları evde tutmaktır. Kadın depolitize olursa erkeği de depolitize eder. Çünkü kadınların özgürleşmesi daima toplumsal özgürleşme ile ilişkilidir.