Kafamın içinde bir dünya var büyük bir cahil cesaretiyle ruhuma demirlediğim kuyuya konuşuyorum.En büyük derdi kendi olan ve herkes kadar sıradan.
instagram.com/busrakz
Sezmek anlamaktan çok kötü. Anlamak bir, sezmek bindir, anlamak bir müddet içinize yürür, anladığınızla bir amorf da olsa şekil alırsınız. Sezmek şekilsiz ve sancılıdır her gün yeni bir sancı doğurur.