İçine koca bir dünya imparatorluğunun sığabileceği bir kalbi vardı ve sonunda bir zindanla yetinmek zorunda kaldı. Hiç kuşkusuz acımalı, Operadaki hayalete.
Bir seri daha bitti. Her şey iyi hoştu ama bazı bölümlerde ayrıntı olması gereken yerlerde ayrıntı yoktu, bazı kısımlardaysa en ince detaya kadar ayrıntısı vardı. Son kitapta resmen her şeyi oldu bittiye getirdi ne hissedeceğimi bilmiyorum. Yazarın yazım dili oldukça akıcı olduğu için bir çırpıda bitti. Seri boyunca gideon'un tavırlarını ve kendisini hiç ama hiç sevemedim. İkinci kitapta çıkan Xemerius çok sevdim onun olduğu kısımlarda çokça gülüp tebessüm ettim ve hayaletlerin çekişmesi ayrı bir komikti ve diğer karakterse Leslie aşırı sevimli pıtırcık onun gibi bir arkadaşım olmadığı ve olmayacağı için çok ama çok üzülüp kıskandığım doğrudur. Raphael ve Leslie içinde ayrı bir bölüm görmek isterdim doğrusu.
Zümrüt YeşilKerstin Gier · Pegasus Yayınları · 20172,173 okunma
Kuş uçmaz, kervan geçmez bir yerdesin.
Su olsan kimse içmez,
Yol olsan kimse geçmez,
Elin adamı ne anlar senden?
Çıkarsın bir dağ başına,
Bir ağaç bulursun
Tellersin, pullarsın
Gelin eylersin.
Bir de bulutları görürsün, bir de bulutları görürsün,
Bir de bulutları görürsün
Köpürmüş gelen bulutları
Başka ne gelir elden?
Çın çın ötüyor yüreğimin kökünde şu dünyanın ıssızlığı
Tanrı kimsenin başına vermesin böyle bir yalnızlığı!
Yaşar Kemal
TEL CAMBAZININ TEL ÜSTÜNDEKİ
DURUMUNU ANLATIR ŞİİRDİR
Sizin alınız al inandım
Morunuz mor inandım
Ta nrınız büyük amenna
Şiiriniz adamakıllı şiir
Dumanı da caba
Ama sizin adınız ne
Benim dengemi bozmayınız
Bütün ağaçlarla uyuşmuşum
Kalabalık ha olmuş ha olmamış
Sokaklarda yitirmiş cebimde bulmuşum
Ama ağaçlar şöyleymiş
Ama sokaklar böyleymiş
Ama sizin adınız ne
Benim dengemi bozmayınız
Aşkım da değişebilir gerçeklerim de
Pırılpırıl dalgalı bir denize karşı
Ya ngelmişim dizboyu sulara
Hepinize iyi niyetle gülümsüyorum
Hiçbirinizle döğüşemem
Siz ne derseniz deyiniz
Benim bir gizli bildiğim var
Sizin alınız al inandım
Sizin morunuz mor inandım
Ben tam dünyaya göre
Ben tam kendime göre