TOG Kitap Arkadaşım Projesi
Birlikte okuyup tartışıp bağışlıyoruz Daha iyi bir dünya inşa ediyoruz
Formu doldurarak aramıza katılabilirsiniz
Murat Ergin, Demet, Esma, Ahmet KarakuşSelma Nur Arslan
... en yürekli, en yiğit insanı bir korkak yapa, bir dindarı bir zındık haline sokan, insanı her şeye, en hayati, en önemli duygulara, şerefe, namusa ve aşka ilgisiz hale getiren o bir çeşit soğuk deliliği hissettim. Çünkü kuşku bizi kendi kendimizi tanıma bilincinden yoksun eder ve bizi hayattan tiksindirir...
Kitap okumak stresle baş etmemizi, kelime dağarcığımızı genişletmemizi, hafıza sorunlarımızı çözmemizi, yaşamı sevmemizi, uykumuzu kaliteli almamızı, kendimizi daha iyi ifade etmemizi, yalnızlık hissi yaşamamamızı, pozitif düşünmemizi, karar verme mekanizmamızı geliştirmemizi, genel kültürümüzü arttırmamızı, zekamızı geliştirmemizi, uzmanlaşmamızı, hediye almayı ve seçmeyi kolaylaştırmamızı sağlar. Kısaca kitap okumak çok faydalıdır, bir nevi ilaçtır.
Son sözü söyleyenin tartışmayı kazandığı, daha çok bağıranın haklı görüldüğü, daha çok rağbet edilenin başarılı sayıldığı bir dünyada yaşıyorum.
Burak Aksak