Leyloi

Leyloi
@Leyladanberi
Tat vermiyor artık ne hayatım ne de kitaplar
yetişkinlik nedir diye soracak olsanız böyle bir şey derim
Eve gidip yorganımın altına saklanmak istesem de mutfak alışverişi yapmam gerekiyordu.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kıyamet herkes için aynı anda kopmaz.
Alıntı
Bu ataerkil enlemlerde derler ki, çocuklar ağlıyorsa korkacak bir şey yoktur, ama yetişkinler ağlıyorsa - o zaman vardır. Ya aynı anda hem çocuk hem yetişkinsen ve babanın ölmekte olduğunu daha yeni öğrenmişse…
Alıntı
anlattığınız gibi değilsiniz her zaman
“Beni tanımıyorsun,” diye bağırdım arkasından. Klişeydi, farkındaydım. Ama ben buydum. “Eğer olduğun kişi gerçekten buysa tanımayı istediğimi söyleyemem.”
Alıntı
şu parayı al ve bit lütfen
“Birilerine ihtiyaç duymaktansa sana ihtiyaç duyulan yerde olmak senin için daha kolay bence. Riski ve karmaşa daha az, değil mi?”
Alıntı