Bu ataerkil enlemlerde derler ki, çocuklar ağlıyorsa korkacak bir şey yoktur, ama yetişkinler ağlıyorsa - o zaman vardır. Ya
aynı anda hem çocuk hem yetişkinsen ve babanın ölmekte olduğunu
daha yeni öğrenmişse…
“Beni tanımıyorsun,” diye bağırdım arkasından. Klişeydi,
farkındaydım. Ama ben buydum.
“Eğer olduğun kişi gerçekten buysa tanımayı istediğimi söyleyemem.”