Her şikayetlerinde bir intikam duygusu her övgülerinde bir incitme vardır ve yargıç olmak onlara mutluluk olarak görünür.
İçlerinde cezalandırma dürtüsü güçlü olan hiç kimseye güvenmeyin!
Kendi adaletleri hakkında fazla konuşanların hiçbirine güvenmeyin!
Gerçekten onların ruhlarının eksiği sadece bal değildir.
Kadınlar ve tanrılar hakkında kadın bir yazar tarafından detaylı bir şekilde severek okuduğum ilk kitap elime aldığım gibi bitirdiğim ve çevremdeki çoğu kişiye tavsiye ettiğim kitaptır. Beni içimdeki sorgulayıcı tarafımı iyice besleyen ve beni araştırmaya iten bir kitaptır kendileri :)
İnisiyatifimizi beynimizin içine sıkıca kapatıyoruz. Sanki içine girip "Hiçbir şey yapmak zorunda değilim, kendi seçimlerimi yaparım, özgürüm." diyebileceğimiz bir oda gibi. Sonra beynimizdeki o küçük odayı terk ediyoruz.