Hepimiz bir başkasının önünde kendimizi belirtmek isteriz,her birimiz bir digerini azarlamaya yelteniriz.Bu tür tedbirler olmasaydı, bu dünyada düzen diye bir şey olmazdı
Hayatın en verimli terapilerinden biri acıyı paylaşmak değilmiydi? Hayat ,acı ve sevginin zıtlığında yaşanan bir ikilemde çalışan denklem gibiydi .Acılar paylaşılarak azalır ,sevgi paylaşılarak çoğalırdı ,hayatın temelinde daima paylaşmak vardı.✨ Gör Beni