Merhaba sevgili okurlar.
Özet: Son güncellememiz ile artık okurlar ve sıkı okurlar için ayrı olarak mesaj istek sınırı var. Bu sayede birden fazla okura toplu mesaj atarak okurları rahatsız eden mesaj sayısını azaltmak istiyoruz.
Detaylar:⬇️
İstenmeyen spam mesajların ne kadar önemli bir sorun olduğunun farkındayız. Sürekli olarak bu konuda güncellemer yapıp, sorunu en aza indirmeye çalışıyoruz. Örneğin sıkı okurluk özelliğinin ana amaçlarından birisi istenmeyen yorum ve mesajlar için bir sınırlama getirebilmekti.
Yeni olarak, en çok şikayet edilen mesaj ve okur hesaplarında bir inceleme gerçekleştirdik. Şu 2 sonuca vardık:
1- Toplu mesajla gönderiliyorlar: Çoğu durumda rahatsız edici mesaj atan kişiler, bunu birden fazla okura rastgele olarak yapıyor. Yani siz bir hakaret, taciz içeren bir mesaj aldığınızda, muhtemelen bu mesajı gönderen kişi birden fazla okura aynı mesajı göndermiş oluyor.
2- Cevapsız kalıyor: Rahatsız edici mesaj istekleri çok büyük oranda cevapsız kalıyor. Bir okur kendisine hakaret eden, kendisini rahatsız eden mesaj isteklerinin çok büyük bir kısmına cevap yazmıyor. Sonrasında da kişiyi engellemek, şikayet etmek ya da sadece cevapsız bırakmak eylemlerinden en az birsini yapıyor.
Bu durumda bu iki sonuç üzerinden bir sınırlama getirdik. 24 saat ve 7 günlük iki sınır koyarak, cevapsız kalan isteklere bir sınır ekledik. Bu sınır şimdilikokurlar için 24 saatte 7, sıkı okurlar için 24 saatte 50 olarak belirlendi. Örneğin bir okur 24 saat içerisinde 7 tane kendisini takip etmeyen okura mesaj gönderdiğinde bunlar mesaj isteği olarak gönderilir. Mesajı alan okur bunlara cevap yazmadığı sürece bunlar diğer kutusunda istek olarak durur. Bu sayede bu okur istekler normal mesaja dönüşüp de cevap almadığı
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Değerli 1k!
Acaba sesimiz duyuluyor mu?
Hani güncellemeler ne içindir? Okurların etkileşiminde rahatı sağlamak için, ben mi yanlış anlıyorum? Ya bir tek burası var benim, kendimi rahat hissettiğim, ikinci evim olan, bari onu da elimizden almasanız?
Kitap eklenemiyor. Kitapları "okuyacağım" yapılmıyor. Kitabın sayfasını güncelleyemiyorum. Hele akış. O başka bir dert. Donmuş! Etkileşim yok! Gösterim yerlerde! Hadi her şeyden geçtim. Bari bir açıklama yapın, lütfen.
Akış boyu 1k yönetimine sesleniliyor. Ama ortada bir tek cevap mesajı yok. Anlamıyorum ki, moderatörler mi okurları görmüyor, okurlar mı kendilerini yanlış ifade ediyor?🙄
Değerli 1k!
Acaba sesimiz duyuluyor mu?
Hani güncellemeler ne içindir? Okurların etkileşiminde rahatı sağlamak için, ben mi yanlış anlıyorum? Ya bir tek burası var benim, kendimi rahat hissettiğim, ikinci evim olan, bari onu da elimizden almasanız?
Kitap eklenemiyor. Kitapları "okuyacağım" yapılmıyor. Kitabın sayfasını güncelleyemiyorum. Hele akış. O başka bir dert. Donmuş! Etkileşim yok! Gösterim yerlerde! Hadi her şeyden geçtim. Bari bir açıklama yapın, lütfen.
Akış boyu 1k yönetimine sesleniliyor. Ama ortada bir tek cevap mesajı yok. Anlamıyorum ki, moderatörler mi okurları görmüyor, okurlar mı kendilerini yanlış ifade ediyor?🙄
In Orphic mythology, Zeus, in the form of a snake, mates with his mother, Rhea, who had also changed herself into a snake to escape the advances of her son, which leads to the birth of Persephone.