Kitabı bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine almıştım, dili yalın, sade ve sürükleyici diyebiliriz . Yazar karakterleri o kadar gerçekçi ve ayrıntılı bir şekilde betimlemiş ki kitabın devam eden bölümlerinde onları tanıyor gibi hissediyorsunuz.Ancak okuyan arkadaşlarımın aksine beni ağlatmadı , ben de elbette ki George ' nin yaptığını yapmazdım ancak kitabın en vurucu noktası da buydu. Özetleyecek olursak bende iz bırakacak , duygu yüklü bir kitap diyebiliriz
Zalimlere acıyınız, kindarlara acıyınız, acıma bilmeyenlere acıyınız; ta ki yeryüzünde Mesih’in diktiği merhamet ağacı dallarını semalara uzatsın ve kendi yok etmek istediği ruhlara acımayan korkak gönüllere acısın.”