Eğer bir gün Türkiye, yazarlar yerine kamu bankalarındaki kaynakları özel sektöre peşkeş çekenleri yargılayabilirse;
Eğer bir gün bilim adamları yerine, şaibeli servetlerini yurtdışına kaçıranları sorgulayabilirse;
Eğer bir gün muhalif sanatçılarla uğraşmayı bırakıp da, enflasyonu dört haneli rakamlara tırmandıranları sanık sandalyesine oturtabilirse;
O zaman adaletli bir toplum kurmanın ilk adımı atılmış olur.
**
Ne yazık ki bu noktanın çok uzağındayız.
Suçlarını ya da beceriksizliklerini itiraf edemeyen güç sahipleri, her zaman olduğu gibi gene yazarlarla çizerlerle uğraşmaya başladılar.