Kıymetli dostlar, askere gideceğim için belli bir süre buralarda olamayacağım. İnşallah nasip olursa Temmuz gibi kaldığımız yerden devam ederiz. Müstecab duâlarınızı beklerim🌹, mesaj atmanıza gerek yok...
Ümitsizliğe kapılmana sebep olmasın. Çünkü O (c.c) icabete kefildir ama kendi seçtiğine kefildir.. Senin kendin için seçtiğine değil... Ve kendi istediği vakitte icabet eder, senin istediğin vakitte değil...
(Cennetde ağaç yokdur. Oraya çok ağaç dikiniz!). Oraya ağacı nasıl dikelim dediklerinde, (Tesbîh, tahmîd, temcîd ve tehlîl okuyarak) buyurdu. Ya’nî, (Sübhânallahi velhamdü lillahi ve lâ ilâhe illallahü vallahü ekber) diyerek Cennete ağaç dikiniz buyurdu. Bir hadîs-i şerîfde, (Bir kimse, Sübhânallahil’azîm ve bi-hamdihi derse, onun için Cennetde bir ağaç fidanı dikilir) buyurdu.