Sanırım en kötüler kadar kötü olamıyorum, fakat kimi zaman bu kadarının yetmediğini fark ediyorum, ve o zaman ruhum ifade edemeyeceğim kadar acı veriyor bana..
Bir çocuğun kapılabileceği en müthiş korku, sevilmemek korkusudur, reddedilmek, cehennem korkusudur. Sanırım, dünyada herkes, reddedilmeyi çok az tatmıştır. Reddedilmek, öfke doğurur. Öfke öç alma duygusunu, öç alma da suçu getirir işte, insanlığın öyküsü budur