Me.li.sa.mer.ve

Me.li.sa.mer.ve
Her şey kadar herkes kadar yaşıyorum hayatı. Öylece en sade en yalın hali ile. Okumayı sevdim çünkü beni kitaplar anladı,en çok yazmayı sevdim çünkü bir onlara anlattığımi kabul Edip onayladılar.
Kreş öğretmeni
Anadolu üniversitesi sosyoloji bölümü
Eskişehir
Eskişehir
36 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
• “Madem gidecektin, ne halt etmeye geldin?” •
Sayfa 135 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Birisi için kötü bir şey hissetmektense hiçbir şey hissetmemeyi tercih ederim.
İnsan ve Duygular
Okuma sebebim!
Gece gündüz okumak, ciltleri yutmak, uykusuzluklar… Çünkü hiç kimse öğrenmek için okumaz, unutmak için okur insan.
Sayfa 75 - Jaguar Kitap, 5. Baskı Ocak 2022·Kitabı okudu
Edebiyat
Herkesten çok bendim olup bitenin müsebbibi.
Sayfa 262 - Hep Kitap, 12. Basım·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce