Musa D.

Musa D.
Hiçbir şeyden ümidi kesmemeli.İnsan kendini bir bıraktımı yandı.
Sayfa 42
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çiçek açsın diye çabaladığımız şeylerin, belki toprağı kurudur, belki de yanlış saksıdadır. Belki tüm çabamız sadece bizi yoruyordur. Kabullenmek lazım, görüneni görmek lazım. Yalnızlık bazen tercih, bazen de zorunluluktur. Ne diyor Sabahattin Ali; İsteseler canımı vereceğim çoğu insanı hayatımdan çıkardım. Çünkü yokluklarına üzülmek, yaptıklarına üzülmekten daha kolay.
Edebiyat
Beni şimdiye kadar otuz yedinci sayfaya kadar okudular, sıkılıp ellerinden bıraktılar, o sayfam açık öylece kaldım, o sayfada sarardım.
Edebiyat
Bir şey kaybetmek korkusuyla yaşamayalım. Ne olacak endişesine kapılmayalım. Bırakalım zaman her şeyi halletsin.
''Müstehaktır'' diyerek insaftan vazgeçilmez Zorda kalınsa bile hayduttan dost seçilmez Bulutlardan yağacak rahmet gecikse dahi Vebal akan çeşmeden tek damla su içilmez...
Şiir