İnsan hiç şükretmeyi unutur mu? Unutur. Bu asır insana her şeyi ama her şeyi unutturur. Clarice Lispector, "Çok derin bir mutlulukla. Büyük bir şükranla. Çok şükür, diye bağırıyorum." diyor ya... Bir gün biz de böyle hissedeceğiz sevgili okur. Bin şükür diye bağıracağız hep birlikte. Umutla var olun.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayır sayın bakkal kardeşim ben, günün yarısını televizyon seyredip diğer yarısını da seyrettiklerini diğer seyredenlerle konuşarak geçiren insanlardan değilim.
Sayfa 16 - Sel yayınları 4. Baskı 2003·Kitabı okudu