İçtin mi körkütük sarhoş oluyorsun, eleştirdin mi eziyorsun, moralin bozuldu mu ta en dibe vuruyorsun. Sana nasıl yaklaşmam gerektiğini bilmiyorum. Öyle öfke dolusun ki bebeğim...?
'Belki piç olduğumdandır.'
Fakat saatleri seviyorsun , onlara acıyorsun ! Bu mühim bir şeydir.Sonra ayrıca dinlemek gibi bir hasletin var.Burası muhakkak.Dinlemesini biliyorsun , ki bu mühim bir meziyettir.Hiç bir şeye yaramasa bile insanın boşluğunu örter , karşısındakiyle aynı seviyeye çıkarır.
Hemen geri dönüp gidiverecekmiş hissini veren bir isteksizlik zevahiri altında belki iradeyi bunaltan bir zahmetle gizli tutulan müthiş bir heyecan vardı.