Necip G.

Necip G.
Native Content Manager @ Demirören Medya “Her okur oturduğu koltukta birer Crusoe’dur.” (Alberto Manguel) "Ben cenneti hep bir çeşit kütüphane olarak düşlemişimdir." (Jorge Luis Borges)

Erhan Özdemir

, bir kitap okudu
Puan vermedi·437 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
Okunma: 28 Ocak 2023 00:00
·
2023 9. kitabı
Kemal Tahir
8.7/10 · 13,3bin okunma
Necip G. isimli okura yanıt verildi
Necip G.
Osman Y. Baktık dışarıda her şey çok tatsız, pahalı ve yapay... yine herkes kitaplarına döndü:)
Reklam

Erhan Özdemir

, bir kitap okudu
Puan vermedi·437 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
Okunma: 28 Ocak 2023 00:00
·
2023 9. kitabı
Kemal Tahir
8.7/10 · 13,3bin okunma
Necip G.
Devam edecek misin üçlemeye?
Ben kim miyim!
Bugün radyoterapimin yirmi beşinci, kemoterapimin ise beşinci günü. Bir kaç ay önce boğulurcasına öksürük nöbetleri sonrasında gittiğim dahiliye uzmanı, onkoloji servisine yönlendirdiği zaman anlamıştım bir şeylerin ters gittiğini. "Akciğer kanserisiniz" dedi doktorum. Üzüldüm, "tahliller, tetkiklerde başka organlara yayılmamış, ameliyata gerek olmadan radyoterapi ve kemoterapi ile sizi sağlığınıza kavuştıracağız inşallah" sözleriyle de şükürler ettim. Ben kim miyim? Uzun yıllardır kendime sıkça sorduğum bu soruya cevap ararken, kim bilir belki de anlattıklarım sonrasında siz bana kim olduğumun cevabını verirsiniz. Bir Üsküp sabahında babamla annem, ben ve kardeşlerimi karşılarına alarak "evimizi sattık, İstanbul'a yerleşiyoruz" dediklerinde sevinç ve hüznü aynı anda yaşadığımı bugün gibi hatırlıyorum. Küflü anılarım vardı, pas tutmuş, temizlemek istemediğim bir o kadar da parlak, hatırladıkça ruhumu aydınlatan. Bahçe içerisinde iki katlı bir evimiz vardı. Babam devlet dairesinde memur, annem sosyal hizmetler görevlisi. İki ablam, iki kardeşim toplam beş çocuktuk, hepimiz öğrenci. Mahallemiz müslüman, sırp, arnavut ve hırvat komşularımızla kimi zaman iyi kimi zaman tuhaftı. Dini bayramlarda Müslüman öğrencilerin giydiği bayramlıklar, sırp öğretmenler tarafından kirletilmeye çalışılırken, aynı mahallede komşumuz olan sırplar, bizlere olan saygılarından dinimizin yasakladığı değerlere dikkat ederlerdi. Hırvat sırpla, boşnak arnavutla evlenir, kimse kimsenin dinini, milliyetini sorgulamazdı. Çocuk her zaman her yerde çocuktur, milliyeti, dini değerleri yüreğinde kirletmeden, zihninde süzmeden başka bir çocuğu, çocukça, masumca sever. Biz de öyle severdik. 13 yaşlarımda iken hep birlikte İstanbul'a göç ettik. Tıpkı Üsküp'te sattığımız eve benzer bir ev satın almıştı
Necip G.
Yazmak, biraz da böyle günler için var. Öncelikle büyük geçmiş olsun Ferah hanım. Allah, kıymetli annenize ve tüm hastalara acil şifa nasip etsin. Anneniz, kendi hayat hikayesinde, hayatın doğal kemoterapilerinden güçlenerek çıkmış. İnşallah bu süreci de hızlı bir şekilde atlatıp sağlığına kavuşacaktır. Tüm dualarımız ve iyi dileklerimiz sizin için...