"Ocak ayında satın aldıklarım", " Şubat ayında okuduklarım", "Mart ayında kitaplığıma dizdiklerim" gibi hiç kimseyi ilgilendirmeyen bomboş listeler paylaşmak yerine, okuma deneyimini tıpkı sizin yaptığınız gibi şahsi izlenimlerle besleyerek daha verimli bir hale getirmek ve bu deneyimden her okurun kendince istifade etmesini sağlamak işte bu kadar kolay aslında...
Kendi adıma emekleriniz için teşekkür ederim Gönül hanım.
Bu arada, Reader'ın filmini henüz seyretmediyseniz öneririm kesinlikle. Ben de kitabını okumadım ama anladığım kadarıyla film, kitaptan daha etkili:) Kate Winslet'ın da 2. defa en iyi kadın oyuncu oscarı aldığı filmdi yanlış hatırlamıyorsam...
Keyifli okumalar...