Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ey, benim iyimser hâllerim,
Çabuk aldanışlarım,
Hep inanışlarım,
Alttan alışlarım,
Hatayı hep kendimde buluşlarım,
Değmeyecekleri kafama takışlarım,
Yoktan yere, akıp giden gözyaşlarım,
Herkesi, insan yerine koyuşlarım,
Hepinize elveda…
Artık ben kimsenin,
Hiç kimsesi olmayacağım!"
Yazarın bu şiirini internette Nazım Hikmet adıyla okumuştum ve hoşuma gidince facebook'ta paylaşmıştım. Sonra bir mesaj aldım bu şiir Nazım Hikmet'in değil, benim diye.. :) Yazarla ve kitabıyla bu şekilde tanıştım. Duygularını bence çok güzel bir şekilde ifade etmiş, yazılarını ve şiirlerini beğenerek okudum.