Kitap seven insanlar, kitap seven insanlarla yuva kurmalıdırlar, Hayat=sevgi arkadaşlığı ve nikah oluşturmalıdırlar... işte böyle bir birliktelik ve yoldaşlık, gerçek ve samimi bir arkadaşlıktır birlikteliktir, sevgidir, aşktır, muhabbettir Gönüldaşlıktır...
"En iyisi düşünmemekti, kaçmaktı. Kendi içime kaçmak, fakat bir içim var mıydı? Hatta ben var mıydım? Ben dediğim şey, bir yığın ihtiyaç, azap ve korku idi."