e.

Güzel kızların susturucu gibi hapşırdığını hiçbir zaman anlayamayacağız
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...yağan karın fotoğrafını çektim. Ve eriyen karın fotoğrafını çektim. Ve karda yalınayak yürüyen çocukların fotoğrafını çektim. Kanayan yaraların fotoğrafını çektim. Ölen bebelerin fotoğrafını çektim. . . . Yalnızlığın fotoğrafını çekemedim. Türkülerin, ağıtların fotoğrafını çekemedim. Çaresizliğin fotoğrafını çekemedim.
Sayfa 180 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
”Kendimi bırakmak, unutmak, uyumak istiyorum.”🥀✨ ~Sartre🗣
Felsefe
Bazen sevinirim, Sevinmek nedense hep yedi yaşında.
Şiir
En büyük umutsuzluk neyi aradığını bilmeden aramak diye okumuştum bir yerlerde.
Sayfa 114·Kitabı okudu