Genellikle esaslı bir kusmadan hemen sonra kendi ni daha iyi hisseder insan. Biz de kucaklaşıp vedalaş tık ve odalarımıza gidip, uzanmak için koridorun ters uçlarına doğru yürüdük. Doğrusu ya, birlikte kusmak kadar insanları birbirine yaklaştıran şey yoktur.