Şimdi konuşmuyorum, seneler sonra da konuşmayacağım. Hiçbir zaman karşılarına geçip intikam almayacağım. Düştüklerinde “iyi olmuş” bile demeyeceğim.
Benim kelimelerim sesimden çıkıp kimseye çarpmayacak. Keşke bunun anlamını biraz olsun bilseydiniz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-Neden onların gücü var? Çünkü bu gücü onlara siz veriyorsunuz. Ve siz korkak olduğunuz müddetçe onların gücü hep olacaktır. Bir insan, yaşayan tek bir insan onlara karşı durarak bu gücü yerle bir edebilir. Fakat sizler boyun eğdiğiniz, belki paçamı kurtarabilirim dediğiniz müddetçe, onları can evinden vurmak yerine, onlara itaat ettiğiniz müddetçe, sizler sadece birer kölesiniz ve bunu da hak ediyorsunuz demektir.
- Fakat Paula… ne düşünüyorsun… ne yapmalıyım?..
“İçinde bir şeyler hayır diyorsa, sen de hayır demelisin.”
Stefan Zweig, 𝓂𝑒𝒸𝒷𝓊𝓇𝒾𝓎𝑒𝓉