Bilgisi ile ün yapmış birine gittim. Sonuç şu ki; bu adam kendisine ve çok kimselere bilgin gibi gözüken fakat gerçekte hiçbir bilgisi olmayan bir insandı. Bunun üzerine kendisini bilgili zannettiğini, aslında böyle olmadığını anlatmaya çalıştım. Sonuç olarak, onun da, orada bulunan ve bizi dinleyen bir çok kimsenin de düşmanlığını kazandım. Yanından ayrılırken dedim ki doğrusu ikimizin de iyi, güzel bir şey bildiğimiz yok, yinede ben ondan bilgiliyim. Çünkü hiçbir şey bilmediği halde bildiğini sanıyor ben ise bilmiyorum ama bildiğimi de sanmıyorum. Yani bilmediğimi biliyorum. Demek ki ondan biraz daha bilgiliyim.
Dünyada artık doğal kıtlıklar kalmadı, sadece siyasi kıtlıklar var. Eğer Suriye, Sudan ya da Somali'de insanlar açlıktan ölüyorsa, bu bazı siyasetçiler böyle istediği için oluyor.