Peri

Peri
@Perizade_
Ve kitabın sonu şöyle bitiyordu :' O ilk gördüğü, tanıdığı, güvendiği, sevdiği insan değildi artık...!' Seven yanılmış, sevilen yabancılaşmıştı...! "Sonramı? Sonrası malum ; kim ne yaptıysa önüne çıkıcak. Ama eninde ama sonunda."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ölene kadar sorumlusun...gönül bağı kurduğun herşeyden,dedi tilki
Birini çok sevmenin bedeli bir daha kimseyi sevememektir
Kitap Alıntısı
"Hayatım acıyor, bulunduğum yer acıyor, kendimi bulabileceğimi düşündüğüm yer çoktandır acıyor."
Kitap Alıntısı
"Bazen çekip gitmeyi düşünüyorum." "Nereye?" "Unutmanın kolay olabildiği bir yere."