Okumanın en güzel yanı bir bedende sonsuz yaşam deneyimleyebilmektir. İster 60'ların Paris'inde, ister milattan önce Mısır'da ya da belki de evrenin öteki ucundaki bir gezegende... Okuyunuz efenim. Okumak güzeldir.
Kitaplar tohum gibidir. Yüzyıllarca bir yerde uyuyakalmış durumdadırlar, sonra da birden beklenmedik ve umut vaat etmeyen topraklarda çiçek vermeye başlarlar.