Özge Şen

Özge Şen
@Pikoloos
Okumanın en güzel yanı bir bedende sonsuz yaşam deneyimleyebilmektir. İster 60'ların Paris'inde, ister milattan önce Mısır'da ya da belki de evrenin öteki ucundaki bir gezegende... Okuyunuz efenim. Okumak güzeldir.
Çin Dili ve Edebiyatı
Adana, 18 Kasım 2003
15 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
"Bütün insanlar ölmek zorunda. Ama önce yaşayacağız."
Sayfa 19 - Epsilon·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bir gün herkes gider, geriye kendinle baş başa kalırsın; işte o zaman kimsin, anlarsın.”
Alıntı
Çok güzel
Kitaplar tohum gibidir. Yüzyıllarca bir yerde uyuyakalmış durumdadırlar, sonra da birden beklenmedik ve umut vaat etmeyen topraklarda çiçek vermeye başlarlar.
Sayfa 297 - Altın Kitaplar·Kitabı okudu
Edebiyat