...bütün hayatlar hüzünlü döngülerini tamamlayıp gittiler... Binlerce yüzyıldır yeryüzü üzerinde tek bir canlı bile yok ve şu zavallı ay yok yere yakıyor fenerini...
Ben senin gibilerini çok gördüm. Siz bir şey sormazsınız; sadece şarkı söyler gibi bir hava tutturursunuz. Ne oluyoruz, nereye gidiyoruz?.. Ne anlamak istediğini sen de bilmiyorsun ya!..