+Yalnızlığımı elimden aldıkları halde gerçekten benimle olmayanlardan da nefret ederim.
-Ne demek istiyorsunuz Friedrich? Sizinle nasıl olmazlar?
+Benim için aziz olan şeylere değer vermeyerek!
Başkalarının yaptıklarını, düşündüklerini, ima ettiklerini ya da söylediklerini kişisel algılamayın. Herkes kendi inanç sistemi içinde düşünür ve kendince yargılara varır. Dolayısıyla insanların sizin hakkınızdaki düşünceleri şahsınızdan çok kendileriyle ilgilidir.