"yalnız kalıtımla elde edilen ve hiç sarsılmayan domuz sağlamlığı, ham ve habersiz bir memnunluk demektir. bir isteği yoktur, bir sorusu yoktur onun, bu yüzdendir ki sapasağlam kişilerde psikoloji yoktur. bilginin her türü ıstıraptan gelir, 'acı' hep nedenleri sorar, oysa tat, duraklamak ve geriye bakmak eğilimindedir."..
Eğer pezevenkler ve hırsızlar her zaman ve her yerde mahkum olsalardı, masum insanlar tümüyle ve hep masum sanacaklardı kendilerini, aziz bayım. Ve bana göre işte asıl bundan kaçınmak gerekir. Yoksa, gülünç bir durum çıkardı ortaya