"Evren öyle güzel tasarlanmıştır ki, varmak
için çıktığımız yol, gitmek istediğimiz yer
neresi olursa olsun, yola çıkma cesaretini
gösterebilen ve kendine samimi olan herkesi özüne yaklaştırır" dedi.
"Sevmek, sevmek istiyordu. Hayatında yalnız
bu eksikti, fakat hayatta her şey bundan ibaretti: Sevmek, evet, bütün saadet yalnız
bununla
elde edilebilirdi."
Bu dünyaya ahlaki değer yargılarımızla çaka satalım diye gönderilmedik. Ne vasat insanların sözlerini dinlerim, ne de güzellerin
işine karışırım . Bir insanın kişiliğini sevmişsem, kendini ifade etmek için hangi yöntemi kullanırsa kullansın hoşuma gider.