Söylediklerimize karşı çıkacak kimse olmazsa sonunda haklı olduğumuza inanırız ve gün gelir haksız olmaya başlarız.
Yalnızken saçmalama tehlikesi vardır. Ancak insan yine de kendi başkalarını iyi seçmeye özen göstermelidir.
Tek başımayım, bundan şikâyet edecek değilim, kendimle baş başayım. Kendimle hiç baş başa kalamayabilirdim, işte o zaman sonsuzlukta kaybolmuş olurdum.