Umut

Umut
@Sermestce
Kitaplara değil buraya molam “aut viam inveniam aut faciam.”
iki kişilik yapıyorum kahveyi hep unutuyorum burada olmadığını
1000Kitap
Reklam
Karanlık her yere girerdi. Çünkü her yerde gece olur, Ben, Yekta bunu pek hoş buluyordum.
Sayfa 137·Kitabı okudu
Edebiyat
Bu kadar kalabalığı kendi içinde taşımanın, sonra da tek bir insan olarak yaşamanın güçlüğü!
1000Kitap
belki güpegündüz kederli bir tambur rakıları yağmurlu dalgacı meyhane sûzinak bir şarkı ölmekten sana ne asıl dert ölememek ne rahat ne huzur
Sayfa 33
Şiir
İnsanların ve çevrenin kahkahaları beni rahatsız ediyor, belki de onlar kadar gürültücü olmamayı üzgün olmak diye adlandırıyorum.
1000Kitap